piątek, 26 czerwca 2015

Wielki Powrót

Kochani, dziękuję bardzo za wszelkie słowa wsparcia - misja sesja zakończona sukcesem :)

Ponieważ mam spooooro zaległości - czas szybko je nadrobić.
Dzisiaj spory post o kampaniach, w którym miałam lub mam przyjemność brać udział.

Do kampanii Zalando dostałyśmy się razem z mamą, więc mogłyśmy razem zrobić fajne zakupy. Ponieważ mamy podobne figury, możemy wymieniać się ubraniami więc ja już przygarnęłam od niej parę rzeczy :P


Ja zdecydowałam się na fajny t-shirt o wymownym napisie 
i bardzo fajne i wygodne slip-ony


Mama na odważne balerinki i dwie klasyczne spódnice


Nasze zamówienie :) 


Kampania GINEintima


I mały prezencik od Luksji


Świetny pakiet inspiracji od Rimmel - tusz jest rewelacyjny! 


I najnowsza kampania Biotrue 

Z wszystkich kampanii jestem mega zadowolona, a konkretne recenzje już niebawem! 

PS. Pochwalcie się świadectwami, zdaną sesją lub początkiem urlopu :) 



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komenatrz :)