poniedziałek, 1 czerwca 2015

Kolejne rozdanie!

Z okazji dnia dziecka mam dla Was mały upominek :)

Przybywam do Was z kolejnym rozdaniem :)

Mam nadzieję, że nagrody przypadną Wam do gustu :) 







Do wygrania są:

- dwa lakiery Miss Sporty

- puder do twarzy Synergen - odcień 05 Sand

- Matujący krem nawilżający + lekki podkład od Nivea


Co zrobić by wygrać te nagrody? 

Obowiązkowo:
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga. (1 los) czyli trzeba kliknąć "dołącz do tej witryny" - na pasku z prawej
2. Polubić mój fanpage na Facebooku - klik ( 1 los)

Dodatkowo możesz: (nie musisz, ale będzie mi bardzo miło)
1. Zamieścić baner (zdjęcie wyżej) na swoim blogu np w pasku bocznym. (2 losy)
2. Udostępnić publicznie informację konkursową na Facebooku - klik (2 losy)

Proszę o komentarz wedle wzoru:

1. Obserwuję bloga jako: 
2. Lubię fanpage jako:
3. Zamieściłam baner: TAK / NIE (link)
4. Udostępniłam informację na facebooku: TAK / NIE (link)

Rozdanie potrwa do 01.07, zwycięzca zostanie ogłoszony w przeciągu tygodnia od zakończenia konkursu na moim blogu. Czekam 3 dni na wiadomość na maila pizamka94@wp.pl z danymi do wysyłki, po tym czasie wybieram następną osobę. Wszystkie produkty są nowe, nie wysyłam za granicę. Rozdanie się odbędzie, jeśli chęć udziału wyrazi min.40 osób. 

14 komentarzy:

  1. 1. Obserwuję bloga jako:Betta17171
    2. Lubię fanpage jako:NIE
    3. Zamieściłam baner: NIE
    4. Udostępniłam informację na facebooku:NIE

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) tak bardzo chciałabym wygrac te cudowności <3

      Usuń
  3. 1. Obserwuję bloga jako: Dorota
    2. Lubię fanpage jako:Dorota Golec
    3. Zamieściłam baner: NIE
    4. Udostępniłam informację na facebooku:https://www.facebook.com/dorota.sport

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję bloga jako: Margie
    2. Lubię fanpage jako: Ney Leenka
    3. Zamieściłam baner: NIE
    4. Udostępniłam informację na facebooku: TAK https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1404252623236827&id=100009563085580

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. niestety, brak udostępnienia zatem 7-8

      Usuń
  5. 1. Obserwuję bloga jako: AniaSKF
    2. Lubię fanpage jako: Anna Mirocha
    3. Zamieściłam baner: / NIE
    4. Udostępniłam informację na facebooku: NIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widzę Pani w osobach lubiących fanpage...

      Usuń
  6. 1. Obserwuję bloga jako: dobiezka
    2. Lubię fanpage jako:Marta Dob...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)