sobota, 6 czerwca 2015

Chłodniki winiary

Paczka ambasadorki, którą dostała moja mama.

Ale jesteśmy zadowolone

Do przetestowania mamy 20 chłodników Winiary!

Wybierać możemy z trzech wariantów smakowych:

- buraczkowy

- ogórkowy

- czosnkowo - koperkowy

W paczuszce, znalazłyśmy również ulotki, książeczkę z przepisami, doniczkę i nasiona świeżych ziół

 - miętę, szczypiorek i koper.

Bardzo mi się ten pomysł podoba!

Wszystko było ładnie zapakowane.

Już zabieramy się za pierwsze testy!

Polecam stronę Rekomenduj.to - bardzo fajne rzeczy są do testowania






3 komentarze:

  1. Tez je mam, ale jeszcze nie próbowałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wypełniałaś to oświadczenie? Bo ja liczyłam na to, że nie trzeba ale chyba bez tego nie biorą pod uwagę przy wyborze do testu

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)