środa, 3 czerwca 2015

#3 Kulinarny Przegląd Tygodnia

Wiem, że spóźniony, ale po prostu miałam tak zalatany tydzień, że przeglądu z zeszłego tygodnia nie zdążyłam umieścić, już nadrabiam zaległości :)


najlepsza pizza na świecie, czyli ta robiona przez mojego tatę <3


wybaczcie, że ugryzione, ale nie mogłam się powstrzymać :P



kolejne wygrane piwko - jest przepyszne :)


rogaliki tym razem z pomarańczową czekoladą


pierwsze podejście do chłodników winiary - buraczkowy bardzo smaczny


kto powiedział, że rogaliki muszą być słodkie?


tym razem z ziołami prowansalskimi, szynką i serem


drugie podejście do chłodnika - to już mniej udane, 
czosnkowo - koperkowy cały wylądował w koszu :( 




oszukane gołąbki :D


mmm uwielbiam truskawki...


a już z czekoladą - bajka


takie śniadanka, to ja lubię :) 


babeczka z kubeczka...


rzeczywistość kontra...


reklama....niestety spora różnica :D 

Udanego długiego weekendu :) 

2 komentarze:

Dziękuję za każdy komenatrz :)