środa, 6 maja 2015

Szał zakupów w Rossmannie

Wszyscy chyba wiedzą, że w Rossmannie trwa teraz akcja promocyjna -49% na kosmetyki do makijażu. To świetna okazja by uzupełnić braki i zrobić małe zapasy.

W pierwszym tygodniu zakupiłam kosmetyki, które znam i lubię.



gąbeczki do nakładania podkładu - ich jednyny minus to dziwny zpach :(


puder marki Rimmel - Stay Matte, tym razem wybrałam odcień transparentny


paletka korektorów Wibo

Każdy z tych produktów miałam już wcześniej więc nie ryzykowałam :D 


W drugim tygodniu nic nie kupiłam, mam zapas tuszu do rzęs, cieni i eyelinerów.

Jakie Wy zrobiliście zakupy? 

Zapraszam do polubienia mojego fanpage na Facebooku

Pozdrawiam :) 

2 komentarze:

  1. Tak, wiem, że jest promocja :). Ale nie skorzystam, bo nie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde,mogłam kupić te korektory z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)