poniedziałek, 25 maja 2015

Kampania Perlux

Perły do prania Perlux, które otrzymałam w paczce ambasadorki z portalu Streetcom.

Jestem pod ogromnym wrażeniem zawartości paczki - razem to 70 kapsułek!

Pierwszy raz mam do czynienia z kapsułką z proszkiem w środku, zazwyczaj kapsułki, które używałam były płynne. Lubię testować nowości zatem zachwycona zawartością paczki od razu zabrałam się za pranie :D

Po pierwszym praniu jestem zadowolona. Perła dobrze się rozpuszcza, nawet w niskiej temperaturze, nie pozostawia tzw."gluta", co zdarzało się przy używaniu innego produktu tego typu.

Dostępne są perły do prania kolorowego i białego. Ponieważ prałam rzeczy ciemne: czarne, granatowe, szare itp. wybrałam kapsułkę do koloru.

Wszystko ładnie się wyprało, nawet tłuste plamy po juwenaliowym grillu. Na ubraniach nie pozostała żadna resztka proszku czy zacieki po płynie.

Tylko zapach nie do końca mi się nie podoba, jest dosyć chemiczny, aczkolwiek bardzo trwały. Po dłuższym użytkowaniu do niego przywykłam i stwierdzam, że pranie nabiera intensywnego zapachu. Czuć go nawet po kilku noszeniach.

Ogólnie to bardzo wygodny sposób prania - nie musimy dodawać proszku, płynu do płukania czy odkamieniacza - wszystko mamy w jednym produkcie, łatwym do przechowywania.

Dodatkowo jest to produkt polski, co jest ogromnym atutem.





2 komentarze:

Dziękuję za każdy komenatrz :)