środa, 27 maja 2015

Co za wspaniały dzień!

Kochani, dzisiaj mam tak wspaniały dzień, że aż chce mi się śpiewać! ( dobrze, że tego nie robię bo i po co psuć dzień innym :P )

Zdałam to straszne kolokwium, mój ukochany zabrał mnie na wspaniałą kolację i deser. A ja, farciara, znalazłam jeszcze 50zł ! To się nazywa mieć farta :P

Dzisiaj postanowiłam z tej okazji zapalić jeden z moich ulubieńców :)

Kocham ten zapach najprawdziwszą miłością :D

Przedstawiam Wam sampler Yankee Candle - Tulips!

Wcześniej miałam tylko kawałek, który otrzymałam od koleżanki Moniki  ( serdecznie pozdrawiam :) )

Dla mnie ten zapach jest po prostu boski - pachnie dokładnie tak jak się nazywa.

Po zapaleniu czuję taki zapach, jakby całe moje mieszkanie tonęło w tulipanach.

Zapach jest mega intensywny i bardzo wiernie odwzorowuje właśnie te kwiaty.

Dla mnie to jeden z najlepszych zapachów od Yankee Candle i szkoda, że jest tak trudny do zdobycia.

Jeśli macie możliwość - bierzcie bo jest idealny <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komenatrz :)