piątek, 22 maja 2015

#2 Kulinarny Przegląd Tygodnia

Wybaczcie, że ostatnio Was nieco zaniedbuję, ale zaczyna się najgorszy czas dla studenta: zaliczenia, kolokwia i sesja. We wtorek jedno z najtrudniejszych zaliczeń, więc trzymajcie za mnie kciuki!

W tym tygodniu muszę przyznać, że się rozleniwiłam - nie było żadnych wybitnych potraw :P





Przepyszne nalieśniki z serkiem topionym, szparagami zapiekane w sosie serowym i posypane tartym serem. Najlepsze naleśniki na świecie! 


Tradycyjne śniadanie na niedzielny poranek. Ulubiona jajecznica mojego P. - z salami :P


dla mnie inna wersja jajek - ugotowane na twardo :)


pyszne spagetti z działkowych pomidorów ze słoika - bez żadnych konserwantów i ulepszaczy


pierwsze podejście do tarty - tu jeszcze przed pieczeniem


tu już upieczona - wizualnie może nie wyszła najlepiej ale smakowo całkiem całkiem


znowu nas naszło na naleśniki :P


tym razem z twarogiem :)


koktajl z truskawek, babanów i jabłka na bazie kefiru :)



i szybki studencki obiad - pierogi z serem :) 

3 komentarze:

  1. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 7100 blogów z 22 kategorii.
    zBLOGowani to największy polski serwis skupiający blogi i vlogi. Czytelnikom umożliwiamy obserwowanie blogów oraz tworzenia katalogów ulubionych wpisów. Blogerzy mają dodatkowo możliwość brania udziału w ciekawych akcjach i konkursach oraz dyskusji na forum. Zachęcamy do rejestracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam naleśniki z Manekina i mogłabym je jeść zawsze ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te ze szparagami właśnie tam zawsze jadam dlatego postanowiłam spróbować w domu :D oj tak...w Manekinie mają same pyszności :D

      Usuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)