środa, 15 kwietnia 2015

Zakupy...


Kochani, jak mija Wam dzień? Ja napisałam dzisiaj egzamin z programowania obiektowego u chyba poszło nie najgorzej, wyniki za tydzień zatem czekamy :D

Dzisiaj chciałam pokazać Wam moje zakupy z zeszłego tygodnia. W Grazii można było znaleźć kupony rabatowe do ogromnej ilości sklepów restauracji itp.

Ja skorzystałam przede wszystkim z genialnego kuponu do drogerii SuperPharm - przy zakupie dwóch dermokosmetyków, otrzymałam na nie 40% zniżki. Wiecie z któregoś z poprzednich postów, że uwielbiam krem do twarzy z kwasem migdałowym marki Pharmaceris - uratował moją dosyć brzydką buźkę i dawno nie wyglądała ona tak dobrze. Krem kosztuje ok.40zł zatem nie jest może zbyt tani, ale jedno opakowanie wystarcza na ok. 4 - 5 miesięcy co daje nam malutką kwotę w przeliczeniu na miesiąc. Ja dzięki tej promocji zakupiłam te kremy w cenie 25zł/szt. Polecam je z całego serca




Dodatkowo otrzymałam do każdego kremu szampon do włosów w gratisie!


Szampon ma fajny rozmiar opakowania - poręczny i idealny np. na wyjazdy. Ciekawe jak sprawdzi się na moich włosach :)

Nadal czekam na maila od zwycieżczyni ostatniego rozdania - odezwij się do mnie ! 

Pozdrawiam Was cieplutko :)



2 komentarze:

Dziękuję za każdy komenatrz :)