niedziela, 19 kwietnia 2015

Zakupy w Organique

Moje ostatnie zakupy w sklepie Organique.

Zaczęłam kupować tam woski, bo są tańsze niż w innych sklepach, a lubie czasem woski kupić stacjonarnie, szczególnie jeżeli nie znam ich zapachu.

Wybrałam cztery zapachy, dwa z nich są zapachami miesiąca zatem były jeszcze tańsze :D

-  Tarta Tatin - zapach z najnowszej kolekcji Cafe Culture - mnie nie zachwycił ale wyjątkowo spodobał się mojej drugiej połowie :P

- Pineapple Cilantro - połączenie ananasa i kolendry

- Orange Splash - mega intensywny kolor i zapach pomarańczy - boski!

- Sicilian Lemon - przyjemny cytrusowy zapach.

Opisze każdy zapach w kolejnych postach po ich wypróbowaniu


 :)

3 komentarze:

  1. ja bardzo lubię świeczki, woski i olejki zapachowe. Niestety mój mąż tego nie cierpi dlatego nie bardzo mogę poszaleć z zapachami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojego już przekonałam :D Ale na początku też było ciężko :P

      Usuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)