sobota, 11 kwietnia 2015

Turkusowe niebo

Jaka piękna pogoda! Nareszcie czuć wiosną i to w tym najlepszym wydaniu!

Od razu chce się żyć :D

Dzisiaj krótka recenzja kolejnego zapachu - Turquoise Sky od Yankee Candle.

U mnie w postaci średniej świecy.

Jeden z bardziej intensywnych zapachów - mocny i wyraźny.

Od razu wyczuwalny jest zapach piżma, który ja osobiście bardzo lubię.

Jego intensywność i moc złamana jest świeżymi, morskimi aromatami - zapach pomimo intensywności jest bardzo orzeźwiający.

Czuć tu też jakby coś słonego.

Zapach naprawdę przenosi nas na piaszczystą plażę na tropikalnej wyspie - otoczonej słoną i wzburzoną wodą.

Ja lubię takie męskie i mocne zapachy.

Dementuję, jakoby miał to być zapach...kibelkowy - zupełnie taki nie jest :P

Ja polecam :)

Zapach można zakupić tutaj


A teraz wyniki rodania!

Maszyna losująca - czyli mój P. wybrał numerek 23 czyli użytkowniczkę o nicku:

tarxjant

Gratulacje! 

Czekam na maila od Ciebie: pizamka94@wp.pl do 15.04, potem wylosuję kolejną osobę. 

Ponieważ liczba zgłoszeń przekroczyła 50, otrzymasz również kosmetyk - niespodziankę :)






6 komentarzy:

  1. Niesttey świec nie miałem przyjemności palić dla mnie są za drogie : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam allegro i grupę na Facebooku: ŚWIECE-WYMIENIĘ/SPRZEDAM/KUPIĘ - można upolować świece za całkiem przyjemną cenę :)

      Usuń
  2. Szczerze? Nie wiem jak pachnie piżm :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zapachy, mysle ze niebo mogłoby mi sie spodobac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie niebo było zbyt świeżę, teraz stawiam na kupowanie niedostępnych u nas wosków - kolekcja zapełnia się ładnie, ale portfel jest już strasznie pusty :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)