czwartek, 30 kwietnia 2015

Ambasadorka Le Petit Marseillais


Wczoraj zawitał do mnie kurier z ogromną paczką. Ponieważ niczego się nie spodziewałam z wypiekami na twarzy otworzyłam karton. W środku znalazłam przecudowną przesyłkę od Le Petit Marseillais! Nie myślałam, że dotrze tak szybko! 



W oczy od razu rzucił mi się piękny kartonik. Miałam przyjemnośc brać udział w kampanii dzięki stronie Rekomenduj.to i tamta paczuszka też się tak pięknie prezenowała. To fajnie, że marka dba nie tylko o zawartość paczuszki, ale też o to jak się ona prezentuje.


W środku znalazłam list powitalny i przewodnik ambasadorki. Wszystko otulone pięknym papierem od razu zabierającego nas na pola lawendowe w Prowansji. 


W środku czekało też miłe zaskoczenie - opaska zasłaniająca oczy ( swoją drogą bardzo dobrze wykonana, piękny i delikatny materiał, poduszeczki wypełnione masującymi kuleczkami od wewnątrz) by spróbować samemu odgadnąc jakie cuda dla nas przygotowano.


Paczuszka zawierała też ogromną ilość próbek! 


To te same, które otrzymałam w poprzedniej kampanii czyli żel pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy i balsam do ciała z masłem shea.


Kto zgadnie jakie cudowne zapachy będę mogła przetestować? Dodam, ze idealnie wpasowały się w moje gusta! 


Dwa orzeźwiające zapachy, idealne na zbliżający się letni sezon. Otrzymałam żel pod prysznic o zapachu pomarańczy i grapefruita oraz żel o zapachu cytryny i werbeny.

Słodycz pomarańczy została przełamana cierpkością grapefruita - po prostu genialne połączenie. Olejek o zapachu werbeny mam i używam dosyć długo bo uwielbiam ten orzeżwiający aromat a w połączeniu z cytryną to po prostu bajka. 

Bardzo dziękuję marce Le Petit Marseillais za możliwość przetestowania tych świetnych kosmetyków.

A Wy, znacie i lubicie kosmetyki Le Petit Marseillais? 

Życzę udanego weekendu majowego i niech grill będzie z Wami :D 


8 komentarzy:

  1. Kojarzę tę serię, jednak nic z tego nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam balsamy bo są świetne, a żele pachną prawdziwymi owocami <3

      Usuń
  2. Werbena i cytryna :) Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. żałuje że nie udało mi sie wziąć udziału w akcji :( kocham ich kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma pojawić się kolejna akcja więc może warto się zarejestrować: ambasadorkalpm.pl :)

      Usuń
  4. Gratuluje i miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozniej nalezy recenzowac ta paczke??

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam je tylko ze sklepowych półek :/ Ale chyba się skuszę na jakiś balsam lub żel :)
    _____________________________________________________
    Obserwuję Twojego bloga :)
    Zapraszam do mnie: http://niki17inspire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)