niedziela, 1 marca 2015

Home Sweet Home

Po wczorajszym wieczorze, dzisiaj czas na leniwy odpoczynek. Uwielbiam takie niedziele, gdy nic nie muszę robić, nigdzie sie nie śpieszę.

Udało mi się zdobyć kawałeczek wosku Yankee Candle - Home Sweet Home - chciałam tylko odrobinkę, bo nie jestem fanką takich nut zapachowych, aczkolwiek ciekawa zapachu byłam :P

Jest to dosyć popularny i pożądany zapach.

Niestety, zupełnie nie dla mnie.

Jest to bardzo ciepły, cynamonowy, korzenny zapach. Idealny na jesienno/zimowe wieczory, można się nim otulić.  Jest niezwykle intensywny, po włożeniu kawałka do kominka, już po kilku minutach pachniał nim cały pokój, a po otworzeniu drzwi zapach rozniósł się również do innych pomieszczeń. Jest to zdecydowanie bardzo mocny zapach. Niestety, zupełnie nie w moim guście. Pachnie bardzo przyprawowo, korzennie ( chociaż ja wyczułam tam jakby hm...herbatę? ), dla mnie zbyt intensywny, duszący i zupełnie nie w moim stylu.

Polecam fankom takich zapachów, dla nich to po prostu must have!

A Wy, co myślicie?

Macie i kochacie?

Pozdrawiam !


1 komentarz:

Dziękuję za każdy komenatrz :)