niedziela, 15 lutego 2015

WOLNOŚĆ!!!

Zatem misję: SESJA uważam za zakończoną powodzeniem.

Dziękuję za wszystkie ciepłe słowa i trzymane kciuki.

Ja dzisiaj zaczynam odpoczynek, książka, spacery - tylko tego mi trzeba.

Jak spędziliście Walentynki? Ja wybrałam się z ukochanym do kina na "50 Twarzy Greya" - jako maniaczka książki nie mogłam tego przegapić.

Film jest całkiem fajny, obejrzałabym go jeszcze raz. Aktorzy poradzili sobie całkiem nieźle i muszę przyznać, że choć miałam na początku wątpliwości co do Jamiego Dornana, teraz uważam, ze świetnie się spisał.

Wiadomo, było kilka różnic w porównaniu z książką, kilku scen i wątków po prostu mi zabrakło, ale film był zabawny i emocjonujący, zatem polecam :)





Jakie są Wasze opinie? 

5 komentarzy:

  1. Całkiem fajny, mimo się oglądało chociaż rewelacji nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My z piątku na sobotę byliśmy na nocnym maratonie filmów w kinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie byłam na tym filmie w kinie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W porządku, wszystko z umiarem i smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety uważam, że książka to literackie nieporozumienie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)