wtorek, 10 lutego 2015

Vanilla Lime


Witajcie :)

3/4 sesji już za mną, w piątek ostatni egzamin ( i zarazem niestety najtrudniejszy) i wolność!

Trzymajcie za mnie kciuki, jednocześnie dziękuję bardzo za wszystkie słowa wsparcia :)

Dzisiaj, znowu o zapachu. Ponownie niezbyt udanym.

Wosk Yankee Candle - Vanilla Lime.

Niestety, nie trafił do moich ulubieńców.

Jest strasznie ciężki i duszący - ja w nim czuję samą wanilię i to w najgorszym, śmierdzącym wydaniu.

Spodziewałam się zapachu w stylu kremu cytrynowego, niestety limonkę widzę tylko na naklejce i w kolorze wosku.

Fajny, dla osób lubiących słodziaki - mnie przyprawił o ból głowy...

Moim zdaniem nie jest zapach ani lekki, ani świeży...

Znacie ten zapach? Co uważacie?


8 komentarzy:

  1. ja lubię slodkie ale mim owszystko zazwyczaj siegam po typowo świeze cytrusowe zapaszki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog
    życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu
    będę tutaj często zaglądała
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog! :)
    A co do zapachu, to faktycznie, nie należy póki co do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wanila chyba nie przypadłaby mi do gustu, bo jakoś nie przepadam za tym zapachem. Jak poszedł egzamin?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nie miałam żadnego wosku xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie miałam żadnego wosku xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować YC ale w końcu muszę sie skusić:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)