wtorek, 17 lutego 2015

Prezent od NIVEA i wynik rozdania !

Kochani ! Dzisiaj chciałam Wam pokazać nagrodę, jaką otrzymałam w konkursie "Jak się czujesz w swojej skórze" organizowanym przez markę NIVEA.

Jestem bardzo zadowolona z zestawu - idealnie wpasowuje się w moje gusta kosmetyczne!


 wszystko było bardzo ładnie zapakowane




otrzymałam dwa żele pod prysznic


szapon do włosów przetłuszczających się


mleczko do ciała


i matujący krem nawilżający z podkładem

Bardzo dziękuję za tak wspaniałą nagrodę ! To była świetna niespodzianka!



A teraz nie trzymam Was już w niepewności - nagroda z pierwszego rozdania trafia do....

kanwuję czytam testuję 

Gratuluję serdecznie i proszę o kontakt mailowy ( pizamka94@wp.pl) ! 



13 komentarzy:

  1. Szczęściara z Ciebie. Miłego testowania ;)
    Gratuluje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego testowania :)
    Gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty z Nivea Miłego testowania
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  4. o losie :D podziwiam sobie i podziwiam Twoje zdobycze Niveowe a tu prosze sobie wygrywam :D dzięki ;)
    zapraszam do Acne skin na candy bo jeszcze trwa ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)