sobota, 28 lutego 2015

Nie ma to jak pizza!


Kto z nas nie lubi pizzy? Z szynką, pieczarkami, brokułem, kurczakiem, ananasem, mozarellą, pomidorem, oregano. Pizza jest dobra ze wszystkim! 

Najlepsza, jest oczywiście taka domowa, ale co jeśli nie mamy talentu kulinarnego i wyrobienie ciasta to dla nas koszmar? A co jeśli nie mamy czasu na zabawę w wyrastanie ciasta lub po prostu nie mamy na to ochoty?

Ja korzystam wtedy z gotowych spodów do pizzy. Kupuję je w piekarni JARZĄB ( Świecie, Bydgoszcz) - ich cena to 2zł i są idealne dla 2 osób. 

Taki gotowy spód wystarczy posmarować ketchupem, przecierem pomidorowym lub dowolnym sosem...




posypać ulubionymi ziołami: u mnie to zazwyczaj oregano, bazylia lub zioła prowansalskie


położyć ulubione składniki, np. szynkę



kukurydzę...


i oczywiście ser! 


Pizzę piekę w piekarniku ok. 5 - 10 minut aż ser się rozpuści a ciasto lekko przyrumieni. 

Tak samodzielnie przygotowana pizza będzie pyszna i sycąca. Oczywiście to idealny sposób na zaoszczędzenie paru groszy, bo koszt takiej pizzy nie przekracza 10 zł :) 

SMACZNEGO!

5 komentarzy:

  1. Aaa.. ale mi smaka narobiłaś!♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham pizzę! I nawet zaraz będę ją jadła :D. Niestety taka pizza, jaką ty zrobiłaś, by mi nie smakowała :P

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj miałam domową pizzę na obiadek ;P

    http://lovesomespace.blogspot.com Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)