środa, 18 lutego 2015

Chcę na Bahamy!

Gdy na dworze tak zimno, ja strasznie tęsknię za latem. Dzisiaj stworzyłam sobie namiastkę gorącej plaży za pomocą  Bahama Breeze od Yankee Candle - posiadam go w formie wosku i samplerka.

Robię szybkie zapasy i czaję się na dużą świecę, bo niestety ten zapach zostaje wycofany :(

Jest to mój ostatni ulubieniec - kocham ten zapach całym sercem !



Genialne połączenie mango, ananasa i grapefruita od razu przenosi mnie na tropikalną wyspę.

Pachnie po prostu latem, wypoczynkiem i relaksem.

Aż mam ochotę wskoczyć w bikini i popijać kolorowego drinka leżąc na cieplutkim piasku.

Zapach jest mega intensywny! Czuc go od razu w całym mieszkaniu. Jest dosyć słodki, ale mnie nie dusi ( w przeciwieństwie do np. pink sands).

Polecam każdemu bo to po prostu idealny zapach na lato oraz zimę, by sobie to lato przypomnieć!

4 komentarze:

  1. A ja chcę lato! Czekam już i czekam.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten zapach. Nie wiem co za idiota pracuje w markerketingu, że wycofują jeden z lepszych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa połączenie zapachów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)