piątek, 30 stycznia 2015

Woda aloesowa..

Witajcie kochani, niestety sesja zbliża się wielkimi krokami, a właściwie to chyba już wręcz biegnie.

Niestety, mam do zdania aż 4 egzaminy zatem biorę się ostro do roboty, zatem niestety podejrzewam, że będzie mnie tu troszkę mniej.

Dzisiaj o zapachu, pięknym, kojącym i orzeżwiającym.

Wosk Yankee Candle Aloe Water z kolekcji Q1.

Dla mnie ta kolekcja była średnio udana, niby wszystko lekkie i świeże, ale nie do końca.

Ten zapach jednak przypadł mi do gustu.

Czuję w nim melona, arbuza i świeżego ogórka. Nie do końca pachnie mi to aloesem, ale i tak, zapach jest bardzo ciekawy i wart uwagi.

To zapach bardzo odświeżający, lekki.

Moim zdaniem idealny na upalne letnie dni.

Zapach nie jest bardzo intensywny, lecz wyczuwalny.

Polecam wszystkim, którzy lubią takie orzeźwiające zapachy.

A Wam przypadła do gustu kolekcja  Q1?


19 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej marce świec zapachowych ale jeszcze nie miałam okazji żadnego wypróbować.Lubię zapach orzeźwiające,nie lubię słodkich i mdlących więc myślę,że ten przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam o tej marce świec zapachowych ale jeszcze nie miałam okazji żadnego wypróbować.Lubię zapach orzeźwiające,nie lubię słodkich i mdlących więc myślę,że ten przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach w moim stylu.
    http://be-for-yourself.blogspot.com/
    Zapraszam na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Yankee Candle, ale tego zapachu nie miałam ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam go jak najbardziej :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Nie wiem jak to mogło się stać, ale jeszcze nie testowałam tych wosków o.O
    http://igaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię bardzo woski YC. Jednak na ten uwagi bym nie zwróciła.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię yc, powodzenia z sesją :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie świeże zapaszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie mialam tego konkretnego zapachu, preferuję raczej ciepłe, jak wanilia, kawa... ale to różnie bywa, bo yankee potrafi zaskoczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam tylko raz styczność z tymi woskami :) ale akurat wersja którą miałam przypadła mi do gustu.. ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi całkiem zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kusi mnie ten zapach, widziałam go już na wielu blogach. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wszystko co związane jest a aloesem! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)