sobota, 3 stycznia 2015

Witajcie w nowym roku !

Witam Was serdecznie w nowym roku!

Chciałam pokazać Wam mój najnowszy zakup ze strony scented.pl

Jaka miłośniczka i fanka Christiana Greya musiałam mieć ten zapach ! Na pewno opiszę go w kolejnym poście. Mowa oczywiście o wosku od Kringle Candle - Grey.

Kupiłam też 2 woski Yankee Candle - Loves me, loves me not oraz candy cane lane.

Na ten ostatni już długo się czaiłam i musiałam go w końcu mieć.

LMLMN musiałam wypróbować z czystej ciekawości, są sprzeczne opinie na jego temat i sama chcę sprawdzić czy to boska stokrotka czy cmentarne kwiaty.

Opiszę Wam każdy zapach :) A Wy jakie zapach lubicie najbardziej?


9 komentarzy:

  1. Joyful spring - mój ulubiony.
    Pokazanych przez ciebie jeszcze nie miałam :)
    Zapraszam na mój pachnący nowością blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jakoś nie podzielam "woskomani" która obecnie panuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo lubię wosk yc - lake sunrise :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stokrotki są moje ulubione <3, a świecomaniaków zapraszam do siebie. Tym razem wish lista candleforboy.blogspot.com/2015/02/swiecowa-wish-lista-na-2015-rok.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)