poniedziałek, 19 stycznia 2015

Skin Perfection

Zestaw kosmetyków firmy L'Oreal, które mam przyjemność testować.










Kosmetyki doskonale nawilżają skórę , dzięki czemu wygląda ona promiennie i jest miękka w dotyku.

Krem bardzo szybko się wchłania co jest jego ogromnym plusem.

Dodatkowo redukują zaczerwienienia, widocznie zmniejszają pory, skóra staje się gładka, a jej struktura jednolita.

Efekty widać już po pierwszym użyciu.

Nie są jakieś spektakularne ale rzeczywiście widać różnicę co mnie zaskoczyło, bo jak mam być szczera myślałam, ze to po prostu krem nawilżający, który nie daje żadnych efektów.

Opakowanie jest bardzo gustowne i po prostu cieszy oko.

Moim zdaniem krem troszkę nieprzyjemnie pachnie, lecz zapach to już kwestia gustu.

Będę dalej obserwować efekty, bo jestem ciekawa jak jego stosowanie wpłynie na moją trądzikową cerę.

Narazie jestem na tak :)

5 komentarzy:

  1. A nie miałaś po nim żadnych efektów ubocznych na twarzy? Bo ja szukam dobrego kremu nawilżającego a po każdym mi coś wyskakuje na skórze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nic...narazie moja cera wygląda całkiem nieźle. Testuję niecały tydzień więc zobaczę co dalej :)

      Usuń
  2. Szukam kremu nawilżającego, a zarazem matującego...Czy po kremie cera robi się tłusta czy matowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie taka lekko matowa, a skóra jest miękka a nie przesuszona

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych kremów, ale trochę szkoda mi na nie pieniędzy;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)