wtorek, 20 stycznia 2015

Candy Cane Lane

Nie wiem jak wy, ale nie jestem fanką typowo świątecznych zapachów - nie lubię przypraw, aromatów korzennych i bardzo słodkich.

Widząc naklejkę pomyślałam: "piernik...ale to będzie śmierdzieć".

Po powąchaniu wosku, zupełnie zmieniłam zdanie i w ten właśnie sposób został jednym z moich ulubieńców.

Mowa oczywiście o Candy Cane Lane od Yankee Candle.

To cudowy, orzeźwiający zapach, który wspaniale wypełnia moje mieszkanie.

Połączenie słodyczy wanilii i aromatu ostrej mięty pieprzowej to coś niesamowitego !

Nie kojarzy mi się ze świętami, no może tylko kolorem ale i tak go uwielbiam.

Do tego stopnia, że już jedzie do mnie duża świeczucha :D

Jak to mówią, miłość od pierwszego powąchania :D

A Wam przypadł do gustu ten zapach?


3 komentarze:

  1. Ciekawe :) może się na niego skuszę :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym go kupiła, ale w moim mieście jeszcze go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)