niedziela, 25 stycznia 2015

Bingo Spa

Sól do kąpieli firmy BingoSpa :)

Jak widać, już trochę jej poużywałam więc mogę co nieco o niej powiedzieć.

Sól ma bardzo ładny zapach, wyczuwalny, ale nie drażniący czy duszący. Idealny na relaksującą wieczorną kąpiel.

Barwi wodę na lekko zielony kolor, dosyć dobrze się rozpuszcza.

Do tego jest wydajna i starcza na kilka kąpieli.

Niestety oprócz walorów zapachowych nie dostrzegłam żadnego innego efektu: czy to nawilżającego czy ujędrniającego.

Jest to po prostu fajnie pachnąca sól, w dużym opakowaniu za bardzo przystępną cenę więc chyba sięgnę po nią ponownie.


17 komentarzy:

  1. Słyszałam już tyle razy o tej firmie, ale jakoś tak zawsze zapominałam w końcu coś od nich kupić, tym razem sobie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety u siebie ich nie wypróbuję, ponieważ nie posiadam wanny tylko kabinę prysznicową ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować również pachnące żele pod prysznic :)

      Usuń
  3. Uwielbiam sole do kąpieli szkoda tylko,że jeszcze nie miałam okazji tych wypróbować.Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam sole do kąpieli szkoda tylko,że jeszcze nie miałam okazji tych wypróbować.Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam o jakimś innym zapachu, pomarańczowy kolorek. za taką cenę jaką oferują to warto :) maseczke z cynkiem tez bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie sole do kąpieli ale tej jeszcze nie miałam, muszę jej poszukać:)♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakiś czas temu używałam tej soli. Uwielbiam jej zapach
    http://igaa123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam tej soli, ale lubię ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używam soli, bo nie lubię się moczyć :D Ale spodobał mi się kolor. Wolę jednak bardziej funkcjonalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za firmą Bingospa. Soli tez nie uzywam bo mam tylko kabinę prysznicową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię sole do kąpieli BingoSpa. Polecam jeszcze pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używam soli do kąpieli niestety:( ale mam kilka produktów Bingo Spa więc i może na sól się skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)