niedziela, 28 grudnia 2014

Swop-shop czyli upominek od DressCloud


Postanowiłam wpasować się tłem zdjęcia w kolorystykę mojego nowego swopa - oto upominek od DressCloud :)

Świetnie, że dostałam go akurat w Wigilię, zatem miałam genialny prezent. Licytowałam go na zupełnym spontanie bo byłam pewna, że i tak nie wygram  Taki drobny bożonarodzeniowy cud.

Dostałam piankę do włosów ( moja mamusia już zaciera ręce  ) , świetną świąteczną bransoletkę - chyba pierwszą która jest idealna na moje szczupłe nadgarstki, czerwony lakier do paznokci i wosk yankee candle.

Dziękuję zespołowi Dresscloud za ten niezwykle miły upominek, dobrze zabezpieczoną wysyłkę i oczywiście cudowny zapach.

Polecam wszystkim stronkę DressCloud - to nie tylko świetna zabawa, przemiłe użytkowniczki i fajnie spędzony czas ale jak widać czasem i nagroda.

     





5 komentarzy:

Dziękuję za każdy komenatrz :)