piątek, 12 grudnia 2014

Miękki kocyk i woda aloesowa czyli Yankee Candle

Mój najnowszy nabytek :

Używana świeca Soft Blanket i wosk z najnowszej kolekcji Q1 Aloe Water.

Jestem zachwycona!

Soft blanket pachnie jak... dziecięce łóżeczko. Czysto, słodko, niewinnie. 

Aloe Water - stanie się chyba ulubieńcem i na 100% będzie w dużej świecy u mnie! Pachnie bosko ! Połączenie melona, ogórka, czystej wody i aloesu. Dla mnie bomba! 

Polecam wszystkim świece Yankee Candle. 

Ja te skarby kupiłam na Facebooku, na grupie Świece/Wymienię/Sprzedam/Kupię - można tam upolować okazje cenowe  




Więcej o tych zapachach już niebawem. 

Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. powiedz co ile kosztowało ;)???
    P.S. poprosiłam o dodanie mnie do tej grupy na fb jako Karolina Kwietniewska więc jeśłi wyświetli Ci sie komunikat z prośbą o dołaczenie będę wdzięczna za akceptację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeca 35, wosk 7 + wysyłka

      Niestety nie jestem adminem i nie mam możliwości dodania Cię do grupy :(

      Usuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)