wtorek, 16 grudnia 2014

Kosmetyczne Paczuszki

Chciałam Wam pokazać moją paczuszkę, którą otrzymałam od jednej użytkowniczki portalu DressCloud w ramach akcji Kosmetyczne Paczuszki.

Była to już VI edycja, a w dodatku wyjątkowa, bo świąteczna.

Paczuszka na początku wyglądała niepozornie lecz zawierała dokładnie to, co bardzo chciałam dostać:


  • żel pod prysznic Original Source o zapachu mięty z czekoladą

  • perełki do kąpieli o zapachu kwiatów czereśni i kwiatów róży

  • żurawinowe tealighty

  • lakier do paznokci - fiolet z drobinkami

  • mały pilniczek

  • żelusie :D 

  • czekolada, kinder niespodzianka, cukierasy

  • kartka pocztowa z Włocławka oraz z życzeniami świątecznymi

  • próbki i próbeczki
Jestem bardzo zadowolona! 


4 komentarze:

  1. Chciałam wziąć udział w Paczuszkach, ale jakoś tak nie miałam czasu ;( Może następnym razem się uda. Fajna paczuszka ;)
    Zapraszam do siebie http://lifestyle-foryou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Te paczuszki to świetna sprawa, za każdym razem jak dostaję swoją to jestem zachwycona ;)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzoo fajny blog! Pozdrawiamy ;* -- > toloveyourselff.blogspot.com może wspólna obserwwacja/ :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komenatrz :)