niedziela, 28 grudnia 2014

Swop-shop czyli upominek od DressCloud


Postanowiłam wpasować się tłem zdjęcia w kolorystykę mojego nowego swopa - oto upominek od DressCloud :)

Świetnie, że dostałam go akurat w Wigilię, zatem miałam genialny prezent. Licytowałam go na zupełnym spontanie bo byłam pewna, że i tak nie wygram  Taki drobny bożonarodzeniowy cud.

Dostałam piankę do włosów ( moja mamusia już zaciera ręce  ) , świetną świąteczną bransoletkę - chyba pierwszą która jest idealna na moje szczupłe nadgarstki, czerwony lakier do paznokci i wosk yankee candle.

Dziękuję zespołowi Dresscloud za ten niezwykle miły upominek, dobrze zabezpieczoną wysyłkę i oczywiście cudowny zapach.

Polecam wszystkim stronkę DressCloud - to nie tylko świetna zabawa, przemiłe użytkowniczki i fajnie spędzony czas ale jak widać czasem i nagroda.

     





wtorek, 23 grudnia 2014

Nivea

Moja rodzinka otrzymała wczoraj kartkę od Nivea ze specjalnym upominkiem.

Był to zestaw kosmetyków dla mężczyzn: żel pod prysznic, dezodorant i balsam po goleniu.

Wygrałam zestaw w konkursie Nivea na najciekawszą kartkę, była nawet widoczna w programie "Pytanie na śniadanie" :D

Młodszy brat bardzo się ucieszył i ja także, że mogłam mu zrobić niespodziankę.

A Wy, wysłaliście kartki dzięki Nivea?

Jak oceniacie tą akcję?


poniedziałek, 22 grudnia 2014

migdały nie tylko do jedzenia...

Oto krem, bez którego nie wyobrażam sobie już życia.

To krem firmy Pharmaceris z seri "T".

Jest to krem z 10% kwasem migdałowym na noc, II stopień złuszczania.

Krem konsystencją bardziej prypomina żel, jest dosyć rzadki, ale to dobrze bo dzięki temu jest bardzo wydajny.

Opakowanie z pompką ułatwia aplikację.

Produkt nakładam na oczyszczoną skórę twarzy, omijając okolice oczu . Stosuję codziennie na noc.

Przez pierwsze dwa tygodnie skóra była zaczerwieniona i łuszczył się naskórek - był to efekt przejściowy.

Mam cerą trądzikową i zanim zaczęłam stosować ten krem wyglądałam tragicznie. Teraz wypryski ( o ile się jakieś pojawią) giną po dwóch dniach. Skóra jest gładka. Lecz ważna jest systematyczność - nakładam go codziennie i pilnuję tego.

Krem kosztuje ok. 40 zł, lecz mam go już 3 miesiące więc uważam, że warto.

Polecam go wszystkim z takimi problemami.


wtorek, 16 grudnia 2014

Kosmetyczne Paczuszki

Chciałam Wam pokazać moją paczuszkę, którą otrzymałam od jednej użytkowniczki portalu DressCloud w ramach akcji Kosmetyczne Paczuszki.

Była to już VI edycja, a w dodatku wyjątkowa, bo świąteczna.

Paczuszka na początku wyglądała niepozornie lecz zawierała dokładnie to, co bardzo chciałam dostać:


  • żel pod prysznic Original Source o zapachu mięty z czekoladą

  • perełki do kąpieli o zapachu kwiatów czereśni i kwiatów róży

  • żurawinowe tealighty

  • lakier do paznokci - fiolet z drobinkami

  • mały pilniczek

  • żelusie :D 

  • czekolada, kinder niespodzianka, cukierasy

  • kartka pocztowa z Włocławka oraz z życzeniami świątecznymi

  • próbki i próbeczki
Jestem bardzo zadowolona! 


poniedziałek, 15 grudnia 2014

Pingwinki :)

I ja nie mogłam się oprzeć pingwinkom :) 

Są po prostu przeurocze!

Kupiłam mydełko i żel pod prysznic.


Od razu w łazience zrobił się świąteczny klimat

Zapach całkiem mi się podoba - taki słodki, perfumowany, przypomina mi troszę Cozy Sweater od Yankee Candle

Za taką atrakcyjną cenę warto dla samego słodkiego opakowania

Kupione w Rossmanie za 2,49 za sztukę ! 



piątek, 12 grudnia 2014

Miękki kocyk i woda aloesowa czyli Yankee Candle

Mój najnowszy nabytek :

Używana świeca Soft Blanket i wosk z najnowszej kolekcji Q1 Aloe Water.

Jestem zachwycona!

Soft blanket pachnie jak... dziecięce łóżeczko. Czysto, słodko, niewinnie. 

Aloe Water - stanie się chyba ulubieńcem i na 100% będzie w dużej świecy u mnie! Pachnie bosko ! Połączenie melona, ogórka, czystej wody i aloesu. Dla mnie bomba! 

Polecam wszystkim świece Yankee Candle. 

Ja te skarby kupiłam na Facebooku, na grupie Świece/Wymienię/Sprzedam/Kupię - można tam upolować okazje cenowe  




Więcej o tych zapachach już niebawem. 

Pozdrawiam

środa, 10 grudnia 2014

Troskliwa brzoskwinia

Wszyscy mają i zachwalają mam i ja ! 

Cudowne masełko z Bielendy


Kupione na promocji w Rossmanie za ok. 6 zł 


Wybrałam zapach ( no dobra - smak ) brzoskwini.

Jestem tym produktym zachwycona - nadaje fajny, lekki kolorek ustom, świetnie je nawilża i ( o ile go nie zjem) długo utrzymuje się na ustach. Teraz, gdy na dworze jest tak zimno jest dla mnie niezastąpiony. 

Polecam wszystkim! 

Ps. Troskliwa brzoskwinia - czy tylko mnie ten epitet bawi :D