sobota, 20 września 2014

Dawno mnie nie było...

Wybaczcie, że tak dawno mnie tu nie było, ale kompletnie brak mi czasu na COKOLWIEK.

Zaczęłam praktyki w Szkole Podstawowej i albo jestem w szkole, albo muszę pisać scenariusze lub arkusze obserwacji...

Ale jestem mega zadowolona! Uwielbiam szkołę, dzieci i kocham uczyć !

Dzięki tej praktyce jestem pewna, że to właśnie chcę w życiu robić.

Ale nie o tym miał być post :P

Chciałam Wam pokazać kosmetyki, które otrzymałam w najnowszej edycji Kosmetycznych Paczuszek na portalu DressCloud ( jeśli ktoś jeszcze nie ma konta, to zapraszam). O DC napiszę też jakiś post jeszcze :)

Paczuszkę dostałam od przemiłej użytkowniczki Fabuleux ( pozdrawiam Ją serdecznie).

Kosmetyki były idealnie dobrane pod moje gusta i guściki.

Tyle dobrego w jednym kartonie :D


A oto co dostałam: 



 kula do kąpieli z bransoletką

 lakiery do paznokci: piaskowy  i brokatowy – idealne

 dwa szampony do mojego typu włosów

 perełki do kąpieli – cudnie wyglądają i pachną

 zestaw: szampon, balsamik i żel pod prysznic – nie miałam sumienia go jeszcze odpakować by powąchać 

 gąbeczka do mycia twarzy

 tonik do twarzy Avon

 pianka do mycia twarzy Avon – dla mnie to zupełna nowość

 próbeczki herbat: niestety nie lubię herbaty Rooibos, ale moja mama się ucieszyła  Dziękuję bardzo za herbatki liściaste: białą i czerwoną ( akurat wspomagają odchudzanie)

 szczotka „TT” z Biedronki – w moim ulubionym kolorze 

 próbki i próbeczki, w tym Ziaja liście manuka – bardzo chciałam to wypróbować

 krem do rąk Avon – super, bo moje dłonie od pisania kredą po tablicy są straszne

 odżywka do paznokci Avon

 Mydełko mleko i miód Oriflame

 zestaw tealightów Vanila – niestety nie przepadam za tym zapachem, ale moja druga połowa już je przejęła  

 Kartka pocztowa z Koszalina

Była mega zadowolona!
Dziękuję i zabieram się do testowania! 


Pozdrawiam :) 



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komenatrz :)