środa, 13 sierpnia 2014

Witajcie :)

Witam Was bardzo serdecznie.

Od dawna myślałam nad założeniem bloga.

Co mnie powstrzymywało?

Zupełny brak umiejętności jego prowadzenia. Zatem wybaczcie mi brak wprawy.

Blog będzie prosty, ale przecież nie liczy się opakowanie, tylko zawartość.

O czym będzie ten blog?

Jak sama nazwa mówi - o jedzeniu.

Ale nie tylko. Będzie o tym co mnie ciekawi, interesuje.

Będzie sporo książek, kosmetyków, zapachów.

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)

A kim jestem?

Mam na imię Patrycja. Pochodzę ze Świecia, ale obecnie częściej możecie spotkać mnie w Bydgoszczy. Tu studiuję matematykę na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego. Mam 20 lat. W przyszłości chcę uczyć matematyki w szkole podstawowej. Jeśli macie jakieś pytania - czekam na nie w komentarzach :)

No to 3...2...1..Zaczynamy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komenatrz :)