niedziela, 24 sierpnia 2014

Cukierkowa słodycz...

Jak wiecie jestem prawdziwą woskomaniaczką :D

Nie ograniczam się tylko do wosków Yankee Candle, chętnie próbuję nowości.

Trafiłam na sklep internetowy scented.pl, zainteresowały mnie ręcznie robione woski zapachowe.

Dodatkowo skusił mnie kupon rabatowy, który dostałam od przemiłej Dagmary.

Tak zostałam właścicielką dziewięciu nowych wosków.

Postanowiłam je najpierw troszkę przetestować, zanim coś o nich opowiem.

Dzisiaj poznacie moje ogólne wrażenie.

Woski są śliczne, wyglądają jak cukiereczki. Mają bardzo ładne kolory i kształty.

Są fajnie zapakowane - w folijkę z nazwą zapachu, dzięki temu wyjęty wosk z kominka można z powrotem zapakować.

Wosk się nie kruszy, wręcz trzeba odrobiny siły by go przełamać - dla mnie to duży plus.

Nie odchodzi łatwo od kominka, ale wystarczy go chwileczkę podgrzać i wyjąć.

Cudownie wygląda po zastygnięciu w kominku! Jakby były w nim kryształki. Tworzą się rozetki, coś jak wtedy, gdy zamarza kałuża.

Zapachy są bardzo intensywne, jedne mniej drugie bardziej, ale czuć je w całym mieszkaniu.

O poszczególnych zapachach opowiem Wam w następnych postach.

Ja jestem bardzo zadowolona i polecam sklep, jak i woski, które znajdziecie tutaj.

Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komenatrz :)